Sadarbība
Sadarbību ar klientiem veidojam individuāli, izzinot un pielāgojot katram klientam pieņemamus sadarbības pamatprincipus.
GRĀMATVEDĪBAS
ĀRPAKALPOJUMU
PAMATNOSTĀDNES
01
Ārpakalpojumu grāmatvedis strādā uz iesniegto dokumentu pamata, negatavo pirmdokumentus, pārbauda un grāmato klienta pirmdokumentus
02
Sadarbības formu parasti nosakām vienošanās ceļā, vienojoties par ikmēneša pirmdokumentu iesniegšanas kārtību – termiņus, dokumentu oriģinālu vai elektroniski sagatavoto dokumentu iesniegšanas kārtību
03
Dokumenti glabājas vai nu pie ārpakalpojuma sniedzēja vai pie klienta. Ja klients dokumentus iesniedz elektroniski, tad nodrošina skenēto oriģinālo dokumentu saglabāšanu
04
Grāmatvedis pārbauda pirmdokumentus, veic grāmatojumus, informē klientu par konstatētajiem trūkumiem, nepieciešamajiem uzlabojumiem
05
Grāmatvedis sagatavo un/vai iesniedz nodokļu pārskatus
06
Grāmatvedis atbild uz ikdienas klienta grāmatvedības jautājumiem, sagatavo algas aprēķinus, informē par nodokļu maksājumiem u.c.
07
Mūsu pamatuzdevums – nodrošināt klientu sniegto datu un informācijas konfidencialitāti
GRĀMATVEDĪBAS
ĀRPAKALPOJUMU
MĒRĶAUDITORIJA
01
Grāmatvedības ārpakalpojumi ir piemēroti maziem un vidējiem uzņēmumiem
02
Izmantojot grāmatvedības ārpakalpojumus, uzņēmumam nebūs jānodrošina grāmatveža darba vieta, tehnika, darba kārtības plānošana, darba samaksa un nodokļi
03
Grāmatvedības ārpakalpojums ir piemērots uzņēmumiem, kuriem nav nepieciešams pilna darba laika grāmatvedis
04
Ārpakalpojuma izmantošana ļauj ietaupīt grāmatvedības kārtošanas kopējās izmaksas
05
Mūsu uzņēmuma pakalpojumi būs pieņemami tiem uzņēmumiem, kas vēlas sakārtotu grāmatvedību, ātras un konstruktīvas atbildes uz uzdotajiem jautājumiem, kas vēlas saņemt ātrus, precīzus un termiņos veiktus pakalpojumus